FAQ
Staat jouw vraag niet tussen onze veel gestelde vragen? Geen probleem. Stel alsnog jouw vraag aan ons via een e-mail naar webshop@maudd.nl. Wij proberen dan jouw vraag zo compleet mogelijk te beantwoorden!
- Wat zijn de verzendkosten? De verzendkosten van MAUDD binnen Nederland zijn €3,95. MAUDD neemt de helft van de verzendkosten voor eigen rekening om zo lage verzendkosten aan te kunnen bieden.
- Wanneer wordt mijn pakketje gratis verzonden? Bij bestellingen boven de €80,- vervallen de verzendkosten.
- Wanneer een item op de webshop is uitverkocht, komt deze dan nog terug in voorraad? We willen de collectie op de webshop en in de winkel graag snel afwisselen, dus we hebben niet een al te grote voorraad. Is er toch een fashion item die je heel graag wilt hebben, dan doen wij natuurlijk ons best om deze alsnog bij de leverancier mee te nemen. Je kunt ons in dat geval altijd het beste even mailen naar klantenservice@maudd.nl, zodat wij de bestelling kunnen noteren. Wil je op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen en de nieuwste fashion items van MAUDD volg ons dan op Facebook en Instagram of meld je aan voor onze nieuwsbrief.
- Is het mogelijk om een bestelling bij een MAUDD-vestiging op te halen? Je kunt jouw bestelling ook ophalen in één van onze winkels.Geef aan bij het afrekenen van jouw bestelling dat je het wilt afhalen in 1 van onze winkels. Je betaald hierover geen verzendkosten.
- Verzenden jullie ook naar het buitenland? Wil je graag je pakketje opgestuurd hebben naar het buitenland? Stuur ons dan even een mailtje naar: klantenservice@maudd.nl
- Is het mogelijk om een bestelling bij een MAUDD-vestiging te retourneren? Natuurlijk kun jij je artikelen retour doen in de winkel, dan gelden wel de winkelvoorwaarden. Neem je factuur mee naar de winkel, daar kun je het artikel omruilen voor een andere maat of een ander artikel, ook kun je het eventueel inwisselen voor een giftcard. Deze giftcard kun je zowel in de winkel als online inwisselen.
Wil jij je aankoopbedrag terug? Dan gelden de webshop voorwaarden die aangegeven staan op onze pagina en zou je je artikelen terug moeten sturen naar de webshop in Stadskanaal. - Ik heb een vraag over hoe een artikel valt. Omdat MAUDD haar collectie bij heel veel verschillende leveranciers en merken inkoopt, vallen vele maten verschillend. Iedereen hanteert namelijk zijn eigen maatboog. Wat hebben wij nu gedaan? Wij hebben alles voor jou opgemeten. De maatinformatie is te vinden onder elk artikel onder het kopje 'Productinformatie'.
Zo kun je dus precies zien hoe groot iets is en zelf even meten of het de juiste maat is voor jou, want... meten is weten. - Kan ik online ook een MAUDD giftcard bestellen? Het is helaas nog niet mogelijk om een MAUDD giftcard online te bestellen. Wil je wel graag een MAUDD giftcard thuis gestuurd krijgen? Stuur ons dan even een mailtje naar: klantenservice@maudd.nl
- Ik wil graag producten uit mijn winkelwagen verwijderen. Als je naar jouw winkelmandje gaat zie je dat er naast de prijs van het artikel een klein kruisje staat. Wanneer je hier op klikt verwijder je het artikel uit je winkelmandje.
- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Helaas is het niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen wanneer je eenmaal hebt betaald. Wel kunnen we je bestelling annuleren ( mits het niet nog niet verstuurd en verzonden is ). Je krijgt dan je geld terug en kun je opnieuw je bestelling plaatsen.
- Mocht een item niet naar wens zijn, kan deze dan retour gestuurd of geruild worden? Natuurlijk kan het voorkomen dat je bestelling toch niet helemaal blijkt te zijn wat je ervan verwacht had. Uiteraard heb je bij MAUDD het recht je bestelling retour te sturen mits deze nieuw en ongebruikt is. Je hebt na aankoop 14 dagen de tijd om je bestelling samen met het bijgeleverde retourformulier terug te sturen.
Stuur je iets terug houd er dan rekening mee dat de retour kosten voor jezelf zijn. Let op: je hoeft het niet perse in de doos terug te sturen, dit mag ook in een dichtgeplakte plastic tas zodat je het als brievenbuspakket kunt versturen.
Hoe retourneer ik mijn pakket?
1. Zorg ervoor dat de bestaande sticker niet meer op het pakket zit.
2. Zorg dat wij kunnen zien wie de afzender is van het pakket. Voeg jouw retourformulier toe.
3. Plak een A4 met ons retour adres op het pakket. ( retour adres: MAUDD, Tinnegieter 56, 9502 EX, Stadskanaal )
4. Breng je retourpakket naar bijvoorbeeld een POST NL punt en reken het retourpakket af.
5. LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is.
Bij binnenkomst wordt het retour gestuurde door ons uitvoerig gecontroleerd en besnuffeld. Retourzendingen die zijn beschadigd, gedragen of zijn vervuild kunnen worden geweigerd en worden niet vergoed.
Laat alle etiketten altijd aan de kleding vastzitten als je iets terug wilt sturen. Oorbellen en panty's kunnen helaas niet geretourneerd worden. Onvoldoende gefrankeerde pakketten worden door ons niet aangenomen.
RUILEN:
Helaas kunnen we in onze webshop geen artikelen ruilen. Je zou dus dan het artikel opnieuw moeten bestellen en het artikel wat niet juist is weer naar ons terug moeten sturen. Je kunt uiteraard ook je artikel ruilen in één van onze winkels. Je kunt het dan ruilen voor een ander artikel of omruilen voor een MAUDD giftcard. Deze is zowel in de winkel als online te besteden.
Toch nog een vraagje? We zijn van Ma t/m Vr van 09.00 tot 17.00 uur aanwezig: klantenservice@maudd.nl